No reply to my messages

Mystery7367

New member
I have used the contact/message box pop up which states a reply in the 24 hours and I have now sent TWO messages using that and no reply long after 24 hours !!

Has anyone else had problems with contacting them and getting a reply please ?
 

nademedeiros

Well-known member
Yeah, I never got a reply either, and I tried using that. I advise you to try and look for an answer here, and if you can't, email support, because they always reply.
 

Mario

Creator Support Team
Staff member
Hi everyone,

That popup window allows you to email support as well, it all goes to the same inbox, but your email must be correct at the top otherwise we are unable to reply back.

 

Mario

Creator Support Team
Staff member
Hey @nademedeiros,

It shows in my end you emailed us on July 24th and you received a reply the same day. Please let me know if you didn't get our email because we received confirmation that you did.

Let me know.
 

Mystery7367

New member
Hi Mario, I have checked all my emails as I cannot remember which one I used and nothing to either message that I sent.
 

Mario

Creator Support Team
Staff member
Hi nademedeiros,

Have all you requests been solved already, or do you have anything pending?
 

Mario

Creator Support Team
Staff member
You can download our app for android or iPhone, and you can access most of the same features as you can on the desktop site.

tell me which platform you use and I can send you the link
 
Top