New way of showing that your video is 'Rumbling'or is 'Monetized' (was 'Live')

BenW

Trustworthy Member
Ok now i have a question about this mine are Rumbling,Monetized, and Ads Free what does that mean?
'Rumbling" means means that Rumble has not decided yet how to distribute your video. 'Monetized'means that your video is accepted for limited distribution or full distribution. 'Ads Free' means there are no advertisements on your video, so you probably choose the fourth option: The fourth 'Not For Sale' or your video was not accepted ( I'm not sure if that last one is correct, because I never had a video that wasn't accepted)

BenW

Trustworthy Member
bạn ơi! bạn có thể chọn cho tôi trong khi bạn đang xem video của bạn Thank you
Hay nói, là một tài tài của, qua, qua, qua một tài khác, qua giữ, qua một tài khác
I've translated your message with Google translate, but I still don't know what your question is. I've seen two of your drawings. well made! Maybe it is even better to show the drawing itself. A timelapse could work greatly.

BenW

Trustworthy Member
[QUOTE = "BenW، post: 28499، member: 136"]
مكان خاطئ وموضوع لترويج فيديو هنا على Rumble وهو ليس لك.
[/اقتبس]
لماذا
Why? This thread is about the subject: New way of showing that your video is 'Rumbling'or is 'Monetized' (was 'Live') not about 'promote your video'

CrayStar

New member
So this is not the place for an ORIGINAL sci-phi audio book! Its more for cute cats with toast! Am I CORRECT!

BenW

Trustworthy Member
Bonjour sur mes vidéos c écrit annonce gratuite que est ce que ca signifie ?? Et mes vidéos ne sont pas pas vu 😔
Probably your videos were not accepted, so the are no advertisements on your video. If I see your videos it is probably because of material that isn't yours. You can't earn money with videos that aren't yours. Did you check your mail?

BenW

Trustworthy Member
[QUOTE = "BenW, message: 28595, membre: 136"]
Vos vidéos n'ont probablement pas été acceptées, il n'y a donc aucune publicité sur votre vidéo. Si je vois vos vidéos, c'est probablement à cause de matériel qui ne vous appartient pas. Vous ne pouvez pas gagner d'argent avec des vidéos qui ne sont pas les vôtres. Avez-vous vérifié votre courrier?
[/CITATION]
Oui voilà le mail que j'ai reçu :

Bonjour Michaas,

Votre vidéo "Une magnifique baleine qui mange en jouant" est en direct sur Rumble et sans publicité. Vous êtes désormais libre de partager votre vidéo.

Si vous souhaitez participer à la monétisation sur Rumble, veuillez vous assurer que les informations de votre compte sont entièrement mises à jour, ne téléversez que les vidéos que vous avez créées vous-même et sont sans danger pour les marques. Cette vidéo ne contiendra pas d'annonces pour la raison suivante: "" faible rang Rumble - contenu pas assez viral pour justifier l'approbation ""
So they send you the reason.

BenW

Trustworthy Member
Alors je viens de republier une nouvelle vidéo que j'ai enregistré depuis mon mobile et j'ai eu le même mail type que faire ???
The videos should be made by yourself ( 2 of the 3 are not I think) and it should be viral enough (funny, interesting, unexpected, surprising)
You can read a lot of tips in the forums here. use the search function and type in 'tips' and you can read a lot of good tips: https://community.rumble.com/search/109415/?q=tips&o=date Take also a look at the videos that do well, so you have an idea what to upload and what works well. Good luck..